سرگرمی

سرگرمی برای افراد

سرگرمی

سرگرمی برای افراد

جک خنده دار

کاش یه تونل زمان پیدا کنم برگردم به سه چهار ماه پیش برم بیرون ساندویج کثیف بخورم 

دستمو تا ارنج بکنم تو دماغم 

هر کیو دیدم دست بدم باهاش

بعد بشینم انقدر صورتمو بخارونم که خون چکه کن ازش😑😂

....................................................................................

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺧﻮﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻦ: ﻣﺜﻞ «ﻣﺮﺩ» ﮐﺎﺭ

ﻣﯽﮐﻨﻪ...!!!

 

 

 

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺧﻮﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﻪ ﻣﯿﮕﻦ: ﻣﺜﻞ

ﺧﺮ ﮐﺎﺭ می‌کنه..!!! 😐

واقعاً ﭼــﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ....؟؟؟!!😐😂

  • آرمین زنگباری

نظرات  (۲)

سلام خخخ چرا ما ایرانیا اینطور هستیم میگفتیم کاش مدرسه تعطیل بشه مدرسه مارو میکشه یا میگیم کاش یه ماه میرفتم تعطیلات توی خونه استراحت میکردم بابا کیف کنید خوش باشید دیگه این روزا رو گیر نمی آورید من خودم امروز 12 ساعت خوابیدم تا فردا هم تا این زمان گوشی بازی میکنم !! یعنی خوش می گذرونم یعنی تهدید رو به فرصت تبدیل کردم:)

یه چیز دیگه از وبلاگم بازدید کن😅😅😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی